» Den person der ikke tør at risikerer, gør ingenting, har ingenting og er ingenting. Den kan måske undgå lidelse og sorg, men den vil aldrig forandre sig, vokse, elske og leve.

torsdag den 22. september 2011

Gud bevar genbrug!


Idag har jeg været en tur i byens genbrugsforretninger. Og sikke et paradis, der er gevinst næsten hvergang!


 Denne dejlige bluse, gennemsigtig , med bade på. Den er super dejlige at have på, og samtidig er den god til både hverdag og byen. 15 kroner fattigere er jeg så nu.

Men men men, jeg fandt en SKØN rød skovmandskjorte, i det lækreste støf. En hel flad tyver måtte jeg af med, det kalder jeg billig lykke ;-)


 Så fandt jeg også denne kjole, og jeg ved stadig ikke helt om det er mig. Better save than sorry.. (30 kroner)
Sidst men ikke mindst, denne "sailor" skjorte. Den er nu meget sød :-) kan ikke huske prisen desværre.

Håber i har en dejlig aften - peace. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar