» Den person der ikke tør at risikerer, gør ingenting, har ingenting og er ingenting. Den kan måske undgå lidelse og sorg, men den vil aldrig forandre sig, vokse, elske og leve.

torsdag den 22. september 2011

På den igen!






 Så er jeg startet på ny, kom jo til at savne at blogge. Derfor håber jeg at jeg vil få nogen trofaste læsere igen, og ikke mindst dejlige kommentarer. Jeg tager gerne konstruktiv kritik, men KUN konstruktiv. Jeg leder efter nogen inspirerende blogs, jeg kan læse. Skriv gerne, hvis i lige kommer forbi :-)
Ovenover er der lige noget lækkert tøj, jeg ville dele med jer. Økonomien er ikke glad for det, men det er mit hjerte! I må have en fantastisk dag! - Nanna

2 kommentarer:

  1. Hej Nanna :-)
    Super fin og meget inspirerende blog, glæder mig til at høre en masse mere fra dig.
    Kram fra Johanne - kig hellere end gerne forbi, hvis du altså får lyst. :-)

    SvarSlet
  2. tusinde tak søde Johanne. Der kommer massere fra mig, og håber du vil læse med.
    - har kigget på din blog, sikke en fund! Glæder mig allerede til at hører mere fra dig. Du må have en skøn aften!

    SvarSlet